Återblick mina tävlingar 2008

Liten återblick på mina tävlingar under 2008,tävlings året gick inte riktigt som jag ville i resultat,då jag har höga krav på mig själv, men gjorde mitt bästa och mer kan man inte tyvärr göra,Sm 2008 i oktober som blev första tävlingen för året. Första dagen tävling mot dom stora pojkarna i senior klassen -100 som för övrigt var en av dom bästa klasser på länge på ett SM där jag blev 6,långt ifrån vad jag tyckte jag var värd men dommarna som dömmer så man kan inte göra mer än satsa vidare tills nästa tävling. Andra dagen blev de att försvara titel som juniormästare och det gjorde jag med raka dommar ettor även detta året=) Bilder från SM vikten var runt 97 kilo.
Sm 2008
 

Nästa tävling hade jag sikte Lucia pro, där jag fick special inbjudan till denna tävling där svergies bästa gör upp i en öppenklass.Blev även decembercupen i Lund, på hemma plan som en lite uppvärming till Lucia pro veckan efter.
Övade väldigt mycket posering fram till dessa två tävlingar,då de varit min största svaghet.

4 veckor till Lucian,sent på kvällen och övar posering hemma hos Conny o Nina

Decembercupen: Som blev en liten test tävling inför Lucian,tyvärr så sabba jag min form som var väldigt bra på invägningen med en Familjepizza på kvällen,då jag trodde att när var så pass torr skulle de bara göra gott,men ack så fel jag hade,band massa vätska som jag aldrig han bli av med,men man hade bra fyllighet alltid nått.
Blev en 3 placering här och framförallt de bästa var att jag visste vad jag inte skulle göra om till Lucia.
vikten var runt 96 på fredag ,sen var de nog alltför mer på tävlingsdagen.


3 dagar från Lucian: Sista dagen på tömning


Lucia pro: Blev ett riktgt bra startfält och många var i extremt bra form, blev 7 och topp 6 gick till final,vilket kändes väldigt tråkigt att vara i sin livs form och kämpat så hårt och inte ens få komma till final.

Det var allt för förra året. Nu ska de packas på endel muskler och få till mina svagheter så kommer jag tävla 2010 igen och då är jag inte där för några 6-7 placeringar det kan jag lova.

Kommentarer
Postat av: gura

Hur lång är du å va ligger vikten på idag ?

2009-01-07 @ 00:27:08
Postat av: Kalle.A

Riktigt bra martin, grymt! Fortsätt med de du gör, kan inte bli så annat än bättre. :)

2009-01-07 @ 13:46:06
Postat av: Jannie

Lycka till fram till 2010! Tror det kommer att gå galant!

2009-01-08 @ 09:47:12
URL: http://lindgrenjannie.blogspot.com
Postat av: Martin

Gura: Jag är 178-179cm och vikten ligger på ca 105-107 kilo nu

2009-01-08 @ 12:49:11
Postat av: Martin

Kalle.A: tack så mycket! kommer att göra mitt bästa självklart

2009-01-08 @ 12:50:27
Postat av: Martin

Jannie: Tack så mycket de behövs,kommer göra mitt bästa för att inte göra nån besviken

2009-01-08 @ 12:52:55
Postat av: Vian

Grymma bilder, jajamen år 2010 är det toppen som gäller ;)

2009-01-12 @ 18:48:27
Postat av: Martin

Vian: Thanks Girl! Yes helt rätt=)

2009-01-13 @ 11:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0