Tisdag

Idag har de blivit mycket förberedelser för tävlingen,med rakning av hela kroppen vilken tar en jäkla tid och massa kraft,specielt när man ligger relativt lågt på maten och mesta energin kommer från fettet vilket jag ej är van vid,kör för de mesta alltid mycket kolisar.
Blev bröst på gymmet idag,kändes väldigt bra länge sen ja kände mig så stark,och endå halv tömmer man sig nu.
Blev lite snedbänk i smith stega mig sakta uppåt från 50 kilo upp till 130-140 som mest där de blev runt 10 reps på högsta vikterna. lite sned hantlar där stega mig upp från 36 till 52 och reppade en massa. lite flyes med hantlar och lite olika special övnbing i cabelcross efter det. Passet Kändes väldigt bra och fick fin fyllighet i brösten på köpet med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0