Fredag kväll!

Nu siter man här och fyller på lite för morgondagen, ska snart äta upp de som e kvar av min familjepizza,dukitg torr i munnen nu, kan se vatten framför mig,kommer drömma om 1L  isvatten med citron i haha=)
Var som sagt och vägde in mig idag,vikten blev 96 tills slut efter pissat endel var runt 98 när drog hemifrån, så blev lite överraskad. Men vikten spelar ingen roll hellre torrare och sen kunna fylla på max på det.
Var som sagt tom o lite yr när vägde in så la inte nån större uppmärksamhet till motståndarna,men ska bli extra skoj möta super trevliga Eddie=)  Lets eat and be thirsty

Kommentarer
Postat av: matilda

Hoppas det går bra för dig idag.. håller tummarna!

Snart har du ditt efterlängtade vatten! Önskar innerlig att du klarade dig från förkylning o hostan..

LYCKA TILL NU!

2008-11-29 @ 10:29:16
URL: http://bodydesign.blogg.se/
Postat av: Jonas Ohlsson

Tjenare Martin!



Såg dig backstage igår, man blir så sjukt imponerad!



Är själv 21 bast och får hålla mig i de lägre juniorklasserna. Men du inspirerar verkligen en till att ta tag i tävlandet mer seriöst.



Nu blir det att köra LP -80 Junisar på lördag, sen köra hårt med mycket mat fram till 2010! Tack för all inspiration, du är grym! :)



/Jonas

2008-11-30 @ 11:28:57
Postat av: Anonym

Såg dig på decembercupen. det såg brutalt ut.

grattis får man väl säga även om alla klart vill vinna.Men dem som kom före dig var inga sopor precis eddie vilket monster haha.

Ha det bra.

2008-11-30 @ 23:46:17
Postat av: Martin

Tack matilda, tyvärr hjälpte inte dina tummar som jag ville men de får dom göra till nästa vecka istället=)

2008-12-01 @ 12:46:19
Postat av: Martin

Jonas ohlsson: Tack Jonas glädjer mig väldigt mycket och höra sånt här, jätte skoj att jag kan inspirera dig, vi ses säkert på Lucian bara kom fram och snacka om du vill ha lite tips

2008-12-01 @ 12:49:45
Postat av: Martin

anonym: Tack så mkt, långt ifrån nöjd med både min form den dagen och placering, jo Eddie är ruggigt bra=)

2008-12-01 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0