3 Days out December Cupen

Nu börjar de verkligen dra ihopp sig till första tävlingen bara 3 dagar kvar, och enormt taggad för komma ut på scenen och vissa vad jag går för (mångaaa timmars slit bakom förutom gymmet då) och finns 2 personer som verkligen ställt upp för mig och tagit väldigt mkt av sin tid för enbart mig, som jag vägrar och svika ,utan dom hade jag aldrig kunnat vissa upp det som kommer. Nu blir de massa äggvita och nån gula tillsammans med protein drink och massa cashew nötter,sen bär de ut på en liten cardio runda. See you later


Kommentarer
Postat av: Mia

Gårdagens bilder ser riktigt bra ut Martin!!:D

Hoppas jag får möjlighet att se dig på lördag på DC, kommer nog att hinna se lite av finalen:) Och vem vet, jag kanske dyker upp på Lucia också:) Hoppas det går bra för dig på tävlingarna, att du kickar ass!!!;D

2008-11-26 @ 15:17:49
Postat av: Martin

Tack så Mycket Mia värmer mycket och höra,I will do me best I promise

2008-11-26 @ 20:45:30
Postat av: Anna Lübeck

Kompis :) Kul att du bloggar! Länkar dig från mig.

Ses på Lördag! Gå upp ch gör det du är bäst på :o)

Kram Anna

2008-11-26 @ 23:02:04
Postat av: Martin

Anna: Yes vi ses på Lördag,japp på lördag blir de bara gå upp och ha roligt och njuta av att vara där

2008-11-27 @ 12:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0