"det går bra nu"

Kan ju lugnt säga att träna med mat i magen är fantastiskt.. Har så bra pass nu när dieten är över. Träningsvärken är inte nådig. fy satan! Nu vet jag varför jag valt det här livet, det är underbart!


Känner att det är rätt tid för mig att utnyttja läget, har aldrig riktgt kört stenhårt efter nån tävlingen direkt..
Utan tagit vila o låtit kroppen återhämta sig och bara träna lätt men nu är de annat..

Nu vill ja bara växa o växa och utnyttja att det både känns och går bra!


Tänkte träna ryggen idag..
slänger upp lite  gamla bilder



Kommentarer
Postat av: Filip

Tjena

Bra tryck på bicepsbilden haha.

Gött att allt flyter på bra med träningen och så.

Synd det där med mailen att det inte gick skicka. går det lösa på nått annat sätt tro du om det blev fel att skriva den här.

Ha det bra!

2008-12-18 @ 15:51:08
Postat av: Martin

Du Filip..

Vi gör så här, att du ger mig din adress istället så mailar jag dig!

2008-12-18 @ 16:00:12
Postat av: Andreas.T

Dina armar skrämmer mig mannen!

2008-12-18 @ 20:46:40
Postat av: Patrik

Bra tryck!

2008-12-22 @ 12:48:14
URL: http://www.metrobloggen.se/PZ

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0