Onsdag: 4 days out Lucia Pro

Tredje dagen på tömningen och känner mig hyffsat alert i kroppen,så bara o köra fullt ut nu dom sista dagrna på tömningen.Nu bär de iväg till gymmet för armar och mage och cardio och lite försikitgt solning,har en ny vit plätt på "kroppen" som måste få lite färg =). Imorn blir de packning för hela slanten och gå igenom allt man ska ha med sig så inte glömmer nått viktigt,sen på fredag morgon bär de av till Göteborg.Laddad till tusen nu vill bara upp på scenen och få min revanch.Kommer göra allt jag kan för komma i mitt livs form denna gången och inte strula till de med dumheter som jag allltid lyckas göra när e dags för tävla,men som sagt man lär sig av sina misstag.

Kommentarer
Postat av: Jeppe

Kötta på Martin! Ser grymt bra ut, håller mina tummar lite extra för att du tar hem de nu ;) Lycka till!

2008-12-04 @ 18:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0