Fitnessfestivalen 2008


Nu Har man hunnit smälta helgens besvikelse lite. Var i min absolut bästa form någonsin denna helgen, snäppet bättre på lördagen sen var de saker som gick lite fel och jag börja stressa och oroa mig , så blev spänd i kroppen och fick svårt o spänna musklerna som ja brukar. 

Men endå så var jag mkt besviken att jag inte kom till final,elle ska man säga fick chans av dommarna  att vissa i särbedömningarna att jag till hörde finalfältet,vilket jag aldrig fick, trots jag blev 7a och 6 bästa till final, tråkigt som fan när folk man slår får chansen och inte en själv, skandal i mina ögon.
Men annars var jag jättenöjd med helgen många som var där o stötta och heja på mig, släkt och nära vänner.
Så nu kommer jag ta ett break från tävlandet på ett bra tag och komma extremt förbättrad till nästa gång jag går upp på  scenen.




Kommentarer
Postat av: Nina

Håller helt med dig vännen, trist att du aldrig fick chansen att visa upp ditt fria där du hade varit outstanding!

Förstår att ditt fokus försvann när stödet man behöver och litar på inte finns! Det är under all kritik, vet att jag tjatar om det det men för mig är det a och o att man kan lita på sin omgivning till 100%, man är i sådant enormt stort behov av ärliga, trogna och stöttande människor när man själv är så totalt utpumpad efter hård träning, diet och uppladdning inför en sådan stor och viktig tävling!!Men du är ung, du kommer tillbaka - härifrån kan det bara gå på ett sätt, spikrakt uppåt!!

Vi ses snart!

Kram min vän

2008-12-11 @ 23:09:46
URL: http://www.hoffezorro-maya.se
Postat av: Filip

Man vill alltid komma till final och vinna den inställningen måste klart alla ha. men tänk på att dem du tävlar mot är så pass mycket äldre så på dem åren du har på dig så kommer du ju utvecklas något grymt.

Men man blir alltid besviken när det inte går som man vill klart. Fast ska man jämföra dig med junoirerna dem jämnåriga vilket inte ens går för du har så sjukt mycke mer massa så är du ju överlägsen.



Var kul att få ta några ord med dig uppe i göteborg, utanför toaletten haha efter förbedömningen.



Ha det bra!

2008-12-11 @ 23:31:07
Postat av: Andreas.T

fuck the judges, fuck placering o allt annat du är fortfarande en champ i mångas ögon, mina medräknade.

Du har tiden på din sida theres no stopping to you man förr eller senare är det din tur.

2008-12-12 @ 12:17:14
Postat av: Martin

Nina:Tack!Era uppmuntran nu och även vägen till tävlingen gjort mig så mkt starkare, då jag vet att ni alltid är 100% ärliga och aldrig rygg dunkar och de värdesätter jag väldigt mkt=) Tack hela familjen Svensson

2008-12-12 @ 20:36:57
Postat av: Martin

Filip: De är sant de du säger,men ja ser mig inte som ung då jag inte tycker de hindrar en för att kunna slå såna som är äldre o tränat mkt längre,vet man att man kan göra de så har man de siktet inställt,men nu blev de inte som man tänkt sig men bara ta nya tag o komma tillbaka.Var trevligt o prata lite med dig trots jag nog var lite snurrig och vimsig i bollen haha=)

2008-12-12 @ 23:27:57
Postat av: Martin

Andreas.T: Gkädjer mig och höra mannen att de är så=)

yes iam right behind them and going to haunted them like hell in 2010

2008-12-12 @ 23:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0